Reklama 2014-05-08
2

Ministerstwo Gospodarki zachęca do czytania etykiet energetycznych (wideo)

Ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki promująca czytanie etykiet energetycznych na urządzeniach domowych i wybieranie tych wysokiej klasy energetycznej. Akcję przygotowały firmy Will Goldbe i Propeller.

Trzy spoty emitowane w ramach kampanii żartobliwie zwracają uwagę na problem poboru energii elektrycznej przez urządzenia AGD i RTV. Jednocześnie pokazują, że decydując się na ich zakup takiego sprzętu, warto wybrać ten z wysoką klasą energetyczną, bo pozwoli to płacić niższe rachunki za energię elektryczną.

W ramach kampanii w serwisie Ministerstwa Gospodarki uruchomiono zakładkę ze wskazówkami dotyczącymi energooszczędności, dostępną pod adresem zmniejszrachunek.pl.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe, spoty wyprodukował produkcyjny Proppeller Film, a wyreżyserował Grzegorz Warszawski.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter