Internet2007-09-25

MindShare tworzy agencję interaktywną

Dom mediowy MindShare Polska utworzył w swoich strukturach agencjęinteraktywną Made in Mind. - Inwestycja MindShare i powstanie Madein Mind są odpowiedzią na popyt rynkowy dotyczący usługinteraktywnych- mówi Adrian Kawecki, CEO MindShare Polska.

- Mamy liczący się na rynku MindShare Interaction, świadczącyzintegrowane usługi w zakresie komunikacji marketingowej oraznowych mediów i coraz szersze oczekiwania klientów Interaction wzakresie obsługi. - wyjaśnia Kawecki

- Made In Mind ma być odpowiedzią na te potrzeby, tak, abyśmyoferowali klientom kompletną usługę: od strategii komunikacji pokreację i projektowanie serwisów www, budowanie serwisówspołecznościowych itp. - dodaje.

Obecnie klienci Made In Mind to przede wszystkim MindShareInteraction i MindShare WOW, jednak agencja prowadzi niezależnieaktywne działania new biznesowe.

Made In Mind zatrudnia w sumie 4 osoby. Dyrektorem kreatywnymagencji został Paweł Żeleźniak, wcześniej związany z Prowokatorem idiscipl!ne Media Group.

W 2008 roku planowany jest dynamiczny rozwój agencji,pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z działamispecjalistycznymi MindShare - głownie Performance &Entertainment i Consult.

Autor:pp

Więcej informacji:Made in Mind, MindShare

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter