Internet 2009-07-24
0

Microsoft zamyka Soapbox

Microsoft postanowił zamknąć swój internetowy serwis wideo Soapbox.

Soapbox został uruchomiony w 2006 roku i miał stanowić konkurencję dla YouTube. Portalowi koncernu z Redmond nigdy jednak nie udało się choćby zbliżyć pod względem popularności do należącego do Google serwisu.

Microsoft ogłosił, że od 29 lipca użytkownicy nie będą mieli możliwości umieszczania klipów wideo w Soapbox, a z dniem 31 sierpnia serwis całkowicie zniknie z sieci.

Zamiast tego firma będzie ulepszać ofertę serwisu MSN Video, który każdego miesiąca odwiedza około 90 milionów internautów, oglądając w nim średnio 480 milionów filmików. Zwykli użytkownicy nie mają jednak możliwości umieszczania w nim własnych treści.

źródło: InformationWeek

Autor: km

Więcej informacji: Microsoft, Soapbox

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter