PR 2018-02-20
0

Melissa nowym klientem agencji Pret-a-Porter PR

Marka obuwia Melissa powierzyła działania z zakresu obsługi komunikacyjnej agencji Pret-a-Porter PR.

W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiada za relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. Wybrane wzory marki będą dostępne dla mediów w showroomie Prêt-à-Porter PR przy ulicy Mokotowskiej.

Strony nie zdradzają szczegółów współpracy.

Marka Melissa założona w 1979 roku w Brazylii. Firma wdraża strategię „100% Real Plastic”, zakładającą  produkcję wyrobów całkowicie wolną od zwierzęcych materiałów.

Autor: jd

Więcej informacji: Prêt-à-Porter PR, Melissa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter