Reklama 2024-11-12
0

Mediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic

Do agencji mediowej Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, specjaliści SEM. Wzmocnią możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach. 

Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz dołączyli do zespołu SEM & Programmatic. Obaj objęli stanowisko senior SEM specialist, dołączając do zespołu zarządzanego przez Marcina Bugajskiego, head of SEM & programmatic.

Marek Mardosewicz posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży e-commerce, obejmujące zarówno polski, jak i zagraniczne rynki. Od 2022 roku koncentruje się na rozwijaniu rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, które wspierają automatyzację działań marketingowych. Jest także zaangażowany w edukację branżową - prowadzi wykłady i szkolenia. Poza branżą reklamową jest również autorem scenariuszy filmowych. 

Jakub Leśkiewicz zdobył doświadczenie, pracując najpierw w agencjach mediowych, a następnie w biurze podróży TUI, gdzie odpowiadał za działania marketingowe na rynku polskim i czeskim. Jego dotychczasowe projekty koncentrowały się na marketingu efektywnościowym

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter