Reklama 2025-03-19
0

Castorama z kampanią na sezon ogrodowy

W związku ze zbliżającym się sezonem ogrodowym sieć marketów Castorama Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową, która potrwa kilka tygodni. 

Kampania realizowana jest w nowej platformie komunikacyjnej "W teorii. W praktyce", poprzez którą Castorama pomaga łączyć teorię z praktyką - od inspiracji po realizację wiosennych projektów w ogrodach i na działkach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Ogilvy, a za zakup mediów – Mediahub. 

Działania obejmują szeroki miks mediowy, w tym telewizję, radio, social media oraz digital.

  

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Castorama, kampania, Mediahub, Ogily

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter