McDonald's po zmianie agencji reklamowej na We Are Unlimited rozpoczyna nową kampanię promującą większą niż dotąd kanapkę Big Mac. Spot będzie emitowany przy tegorocznych Oscarach i Super Bowl oraz w mediach społecznościowych.
W ub.r. sieć McDonald’s zdecydowała o zmianie strategicznego partnera reklamowego. Koncern Leo Burnett z grupy Publicis Groupe zastąpiła sieć Omnicom, a konkretniej należąca do niej agencja We Are Unlimited.
Teraz McDonald’s zaprezentował pierwszy spot nowej kampanii przygotowanej przez We Are Unlimited. W reklamie dominuje rytm - w warstwie dźwiękowej i w obrazie. Taktowane przez bębny dźwięki są precyzyjnie skomponowane z dynamicznymi obrazami, w których głównymi bohaterami są młodzi dynamiczni ludzie i powiększony Big Mac będący jednym z flagowych produktów amerykańskiej sieci restauracji.
Emisja reklamy jest planowana w stacjach telewizyjnych, przy popularnych transmisjach (Oscary, Super Bowl 2017), a także w kanałach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Snapchacie, Twitterze i na YouTube.