W kolejnej kampanii reklamowej Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej promowana jest oferta ubezpieczeń na zdrowie i życie. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Corporate Profiles Consulting, Papaya Films, Lunapark i ZenithOptimedia Group.
W reklamach Małgorzata Kożuchowska przekonuje, że Aviva zapewnia najwyższy standard ubezpieczeń na zdrowie i życie, które warto wykupić na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Kampania podkreśla, że firma w ramach polisy gwarantuje m.in. prywatną opiekę medyczną oraz nawet do 800 tys. zł na leczenie lub spłatę kredytu w przypadku ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy.
Kożuchowska w reklamach Avivy występuje od kwietnia ub.r., w poprzedniej kampanii promowała fundusz inwestycyjny Aviva Oszczędnościowy. - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Małgosię cechuje profesjonalizm, a do tego jest ciepłą i rodzinną osobą. Mocno angażuje się w konkurs Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”, mający na celu realizację projektów dla dzieci i ich rodziców. Tą kampanią chcemy pokazać, że troskę o najbliższych można wyrazić na wiele sposobów - opisuje Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji i zarządzania marką Aviva.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji: w kanałach głównych i tematycznych.
Strategię kampanii przygotowała agencja Corporate Profiles Consulting, scenariusz przygotował dział komunikacji i zarządzania marką w Avivie. Reklamę wyreżyserował Antoni Nykowski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Lunapark.