Reklama2009-12-11

Macroscope OMD zdobył budżet mediowy Grupy Żywiec

Dom mediowy Macroscope OMD będzie obsługiwał mediowo Grupę Żywiec od początku przyszłego roku. W finale przetargu wygrał z MediaCom.

W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Macroscope OMD będzie planował i kupował media na potrzeby kampanii wszystkich marek Grupy Żywiec prowadzonych od początku 2010 roku. Umowa została zawarta bezterminowo.

Macroscope OMD w ostatnim etapie przetargu - prowadzonego przez Grupę Żywiec przy współpracy z Instytutem Audytu Mediowego - okazała się lepsza od MediaComu. Wcześniej z rywalizacji odpadły Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia, który obsługuje budżet mediowy Grupy Żywiec w bieżącym roku.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter