PR 2024-04-24
0

LoveBrands Group wypromuje „Cyberdojrzałych” Banku Pocztowego

materiały pocztowe materiały pocztowe

Projekt edukacyjno-społeczny “Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, powstały z inicjatywy Banku Pocztowego, będzie prowadzony we współpracy z LoveBrands Group. 

“Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” to program edukacyjno-społeczny, którego założeniem, jest edukacja na temat bezpiecznego korzystania z Internetu oraz przestrzeganie przed przestępstwami finansowymi. W celu nagłośnienia tych informacji, LoveBrands Group skutecznie, od kilku miesięcy zajmuje się nie tylko przygotowaniem treści na media społecznościowe, ale też wspiera tworzenie nowej strategii komunikacji.

LoveBrands Relations i LoveBrands Digital prowadzą na Facebooku programu.

Obsługą projektu zajmuje się Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter