Reklama2015-01-07

Lidl z Jerzym Owsiakiem kolędniczo reklamuje wsparcie dla WOŚP (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca zaangażowanie sieci sklepów Lidl w tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Havas Media.

W ramach tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w sklepach Lidl zbiórka pieniędzy trwa już od poniedziałku 5 stycznia i będzie prowadzona do najbliższej niedzieli 11 stycznia. Lidl zaangażował się w WOŚP po raz szósty.

Przypomnijmy, że tegorocznym finale WOŚP zbierane są środki na rzecz pediatrii i onkologii dziecięcej oraz godnej opieki dla seniorów (więcej na ten temat).

Udział Lidla w finale WOŚP wspiera kampania reklamowa obejmująca m.in. telewizję, prasę i internet. W spocie słychać utwór kojarzący się z piosenką kolędników, a na końcu pojawia się głos Jerzego Owsiaka.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Jerzy Owsiak bierze też udział w kampanii reklamowej Play związanej z finałem WOŚP (zobacz szczegóły).

Autor:tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter