Reklama 2021-02-23
0

Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"

"Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania" - od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy.

Najnowsza kampania Lidl Polska „Praca na lata” to druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu. Lidl podkreśla, że szuka załogi „na lata”, o czym świadczą atrakcyjne warunki zatrudnienia, które firma zapewnia swoim pracownikom i oferuje kandydatom.

Ponownie bohaterami kampanii sieci są jej pracownicy - Iwona i Tomasz, którzy najlepiej mogą opowiedzieć o swojej satysfakcji z pracy w Lidl Polska.

Akcja obejmuje działania on-line, social media (Facebook, Instagram, YouTube), landing page, reklamy w radio oraz nośniki własne (gazetki reklamowe).

kampania została zrealizowana przy udziale 24/7Communication (działania PR) oraz agencji Lucky You.

W 2020 roku Lidl był drugim największym reklamodawcą, przeznaczając cennikowo na promocję w mediach (bez internetu i rabatów) 852 mln zł, czyli o 6,4 proc. mniej w porównaniu z 2019 rokiem.

Autor: jd

Więcej informacji: Praca na lata, Lidl, employer branding

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas