PR2017-12-15

Kostrzewa PR dla marki Eichholtz

Od początku grudnia agencja Kostrzewa PR rozpoczęła działania komunikacyjne dla Eichholtz by Clue, flagowego salonu marki mebli Eichholtz w Polsce. Klient wybrał agencję w konkursie ofert.

Do głównych zadań agencji będzie należało budowanie wizerunku showroomu oraz działania w social media. Za obsługę klienta odpowiada Zuzanna Mogielnicka.

Agencję wybrano na podstawie konkursu ofert. Umowa została zawarta na pół roku z możliwością przedłużenia.

Marka Eichholtz powstała 25 lat temu w Holandii. W Warszawie prowadzi showroom Clue Studio.

Autor:jd

Więcej informacji:Eichholtz by Clue, Kostrzewa PR

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter