Reklama 2007-11-12
0

KIA promuje model Sportage

Agencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampanię promującą model o nazwie Sportage.

Kampania pod hasłem "7 lat przygody. 7 lat spokoju.7 lat gwarancji. Jedyna taka cena." ma komunikować nową 7-letnią gwarancję oraz obniżkę ceny tego modelu.

jgujyyrtgf

W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spot telewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, Polsat, TV4, Puls, Polsat Sport), 2 spoty radiowe (PIN, Trójka, TokFM), reklamę prasową (Polityka, Forum, Newsweek, Wprost, Przekrój, Sukces, Twój Styl, Forbes oraz prasa auto-moto) i różnorodne formy reklamy internetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl).


Czas trwania kampanii: listopad 2007

Osoba odpowiedzialna ze strony klienta: Grzegorz Leśniczek

Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna

Dyrektor kreatywny: Michał Holewjusz

Art director: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Michał Holewjusz / Mariusz Bagan

Account Manager: Radek Maciorowski.

Autor: kk

Więcej informacji: KIA, Sportage

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas