Reklama 2009-09-18
0

KFC znów reklamuje ofertę Bsmart (wideo)

)KFC wznawia telewizyjną kampanię reklamującą zestawy Bsmart. Kreacja spotu żartobliwie nawiązuje do ruchu pociągów.

W telewizji kolejny raz startuje kampania reklamowa czterech zestawów Bsmart, które w menu KFC pojawiły się na początku roku. Sieć argumentuje, że są one idealnym rozwiązaniem na powakacyjne ograniczanie wydatków. Kampania wykorzystuję tę samą kreację co poprzednio - nawiązujący do ruchu pociągów spot skierowany do młodych odbiorców.




Akcja jest prowadzona w Polsacie, TVN, TVN7, TV4, Tele5, 4FunTV, Discovery i Animal Planet. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Communications, spot wyprodukowało studio filmowe Propeller Film, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Autor: km

Więcej informacji: KFC

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas