Radio 2018-04-19
15

Katarzyna Gójska w nowej audycji „7x24” w Polskim Radiu 24, emisja także w Telewizji Republika

Od najbliższej niedzieli w Polskim Radiu 24 tuż po godz. 9:00 będzie emitowana nowa audycja „7x24”, w której Katarzyna Gójska będzie prowadziła debatę z politykami wszystkich najważniejszych ugrupowań parlamentarnych. Program będzie można oglądać także w Telewizji Republika.

- Polityka nie ma przerw. Dzieje się 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. W każdą niedzielę po godz. 9.00 będziemy starali się ją okiełznać. W studiu Polskiego Radia 24 spotkają się przedstawiciele wszystkich kluczowych sił parlamentarnych i będą musieli zmierzyć się z pytaniami i opiniami słuchaczy - opisuje Katarzyna Gójska, zastępczyni redaktora naczelnego „Gazety Polskiej”.

Słuchacze swoje pytania i poglądy będą mogli zgłaszać przez cały tydzień - telefonicznie i za pośrednictwem internetu. Najciekawsze wypowiedzi i pytania będą emitowane w audycji.

Każde wydanie audycji składać się będzie z czterech części tematycznych odnoszących się do najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia. Będzie trwało do godz. 10:00.

- Na antenie Polskiego Radia 24, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę dostarczamy słuchaczom najważniejsze informacje i gorące komentarze. Audycja „7x24” jest kwintesencją tego co robimy w każdej minucie naszego programu - ocenia Paweł Piszczek, redaktor naczelny PR24.

Katarzyna Gójska, związana na stałe także z Telewizją Republika, od października ub.r. prowadzi w niektóre dni rozmowy z politykami w „Sygnałach dnia” radiowej Jedynki.

„7x24” będzie emitowane na żywo również w TV Republika. - Format programu „7x24” wpisuje się w newsowy profil naszej stacji i jestem przekonana, że podniesie on atrakcyjność Republiki. Dlatego będzie on nie tylko transmitowany na żywo w naszej telewizji, będą również nadawane powtórki programu „7x24” - uzasadnia Dorota Kania, redaktor naczelna stacji.

Będzie to kolejny program w TV Republika realizowany z innym nadawcą. Od lutego stacja w sobotę przed południem pokazuje cykl „Telewizja Republika na Jarmarku Wnet” tworzony wspólnie z Radiem Wnet.

Według badania Radio Track w pierwszym kwartale br. Polskie Radio 24 miało 0,5 proc. udziału w rynku słuchalności. Natomiast Telewizja Republika, według danych Nielsen Audience Measurement, w marcu br. miała 0,04 proc. udziału w rynku oglądalności.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (15) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter