PR 2013-07-25
11

Joanna Mazur wróciła do Grupy Zwierciadło na stanowisko dyrektora promocji i PR

Joanna Mazur została nowym dyrektorem promocji i PR Grupy Zwierciadło. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kosek.

Mazur będzie odpowiadała za całość działań promocyjnych i komunikacyjnych dla magazynów Zwierciadło i Sens, portalu zwierciadlo.pl oraz Fundacji Zwierciadło.

Joanna Mazur od lutego br. pracowała w firmie Pilomax do której odeszła właśnie z Wydawnictwa Zwierciadło (więcej na ten temat).

Wcześniej, w latach 2008-2010, Mazur była w Marquard Media Polska group brand managerem luksusowych magazynów, kierując marketingiem i PR miesięczników „Playboy”, „CKM” i „Voyage”. Ponadto przez 9 lat pracowała w Inforze jako szef biura promocji „Gazety Prawnej”, w AWR Wprost odpowiadała za promocję dwutygodnika „BusinessWeek”, a w Ringier Polska za promocję pism „Cash” i „Gra na giełdzie”.

Jest absolwentką Wydziału Menedżerskiego Szkoły Głównej Handlowej ze specjalizacją w zakresie marketingu.

 

Autor: pr

Więcej informacji: Joanna Mazur

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas