Joanna Bychawska objęła stanowisko ecommerce strategy director platformy LePont CEE (część grupy Publicis).
Bychawska przejęła obowiązki Barbary Grabiwody, która jesienią ubiegłego roku awansowała w strukturze grupy Publicis na stanowisko chief strategy officer LePont CEE.
Joanna Bychawska w LePont Publicis Groupe
W ramach Le Pont (po francusku most) od grudnia ubiegłego roku działa kilkuset ekspertów związanych z agencjami Publicis Groupe. Platforma skonstruowana jest w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (commerce i produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru - podano w komunikacie.
Joanna Bychawska od lata 2020 roku kierowała fundacją Sexedpl.
Wcześniej była brand managerką 4F, flagowej marki sportowej firmy OTCF. Bychawska doświadczenie gromadziła także w Triumph International (head of marketing East), BeamUp Payments. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych (VML, Ogilvy One, 180heartbeats) i ITI Neovision. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.