Jacek Dzięcielak, szef Havas Media, odchodzi z firmy. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że zostanie dyrektorem generalnym spółki Media Impact Polska, która powstanie z połączenia biur reklam Onetu i Ringier Axel Springer.
Dzięcielak z Havas Media odejdzie z końcem października br. Firmą kieruje od stycznia br., gdy Havas Media powstała z połączenia MPG i Media Contacts. Wcześniej przez wiele lat był prezesem MPG (więcej na ten temat).
- Ostatnie 12 lat jakie spędziłem w Havas Media były bardzo aktywnym okresem w moim życiu zawodowym. W tym czasie rozwinąłem organizację, której nie dawano dużych szans na powodzenie, przekształcając kilkunastoosobowy zespół w grupę agencji dzisiaj zatrudniających ponad 100 osób - mówi Jacek Dzięcielak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Mogę szczerze przyznać, że powodem mojego odejścia z Havas Media Group jest oferta jaką otrzymałem od jednego z liderów polskiego rynku mediów oraz wyzwania menedżerskiego jakie z tą ofertą jest związane - dodaje.
Jacek Dzięcielak ma teraz zostać dyrektorem generalnym Media Impact Polska, firmy sprzedającej reklamy w której Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska objęły po 50 proc. udziałów. W zarządzie nowej spółki zasiedli: Maciej Kossowski (z ramienia Grupy Onet) jako zastępca dyrektora generalnego i dyrektor ds. kluczowych klientów i sprzedaży agencyjnej, Mariusz Wąsiński (z Ringier Axel Springer Polska) jako dyrektor sprzedaży specjalnej i Justyna Duszyńska (z Grupy Onet) jako dyrektor operacyjny, odpowiedzialny też za sprzedaż regionalną (więcej na ten temat).
Dzięcielak potwierdza, że zostaje w reklamowej, ale nie chce ujawnić przyszłego miejsca pracy. Również przedstawiciele Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet nie komentują na razie informacji o objęciu przez niego stanowiska szefa Media Impact Polska.
Ringier Axel Springer Media AG we wrześniu ub.r. nabył 75 proc. udziałów w portalu Onet.pl za 956,25 mln zł.