Reklama 2012-03-06
2

Intermaché reklamuje własne pieczywo Reva (wideo)

Od początku marca trwa kampania supermarketów Intermaché reklamująca dostępne w nich pieczywo Reva. Akcję przygotowały firmy Opus B, Garaż, Plankton i Starcom.

Nowa kampania sieci Intermaché podkreśla, że w ramach własnej marki Reva oferuje ona różnorodne pieczywo - od tradycyjnego, przez francuskie po fitnessowe. Reklamy informują, że pieczywo to jest tak często wypiekane, że zawsze można kupić je świeże.





Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, Polsat2, Polsat Cafe czy TV4), radio (RMF FM i stacje lokalne), internet, outdoor (billboardy) oraz same sklepy Intermaché (materiały POS i gazetki handlowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Realizacją spot telewizyjnego zajął się dom produkcyjny Garaż, a postprodukcją - firma Plankton.

Autor: tw

Więcej informacji: Intermaché, Reva

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter