Reklama 2009-06-17
0

Inpost zmienia pozycjonowanie i wizerunek

Operator pocztowy Inpost kończy kompleksowy rebranging. Firma zmienia nie tylko identyfikację wizualną i claim, lecz także pozycjonowanie i strategię komunikacyjną.

Nowe pozycjonowanie operatora pocztowego Inpost jest oparte na nastawieniu do klientów i dostosowywaniu się do ich potrzeb, w ramach czego została wprowadzona usługa Paczkomaty 24/7. Umożliwia ona odbiór rzeczy kupionych w internecie o dowolnej porze w specjalnych automatach.

inpost

Jednocześnie Inpost zyskał nową identyfikację wizualną i claim "Nowoczesna Poczta", które mają podkreślać zmiany w pozycjonowaniu tej marki. Wszystkie działania składające się na ten rebranding zrealizowała agencja FireFly Creation.

Autor: tw

Więcej informacji: Inpost

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas