Agencja reklamowa Huta 19 Im. Joachima Fersengelda wygrała przetarg Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka.
Huta 19 Im. Joachima Fersengelda współpracuje ze Stock Polska w wyniku wygranego przetargu w zakresie strategii komunikacji Żołądkowej Gorzkiej oraz wprowadzenia nowej platformy komunikacji marki.
Marka kilka lat temu promowała się aktywacją #GrzańcaGrzejemy. Do kampanii został zaangażowany znany duet youtuberów Karol Paciorek i Paulina Lis (Lisie Piekło). Na potrzeby aktywacji przygotowali film z wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Stock Polska ma w swoim portfolio takie marki wódek jak Żubr, Amundsen, Saska, Stock Prestige, Żołądkowa, Żubr.