Reklama 2018-09-26
0

Heinz wprowadza do sprzedaży Mayochup

Firma Heinz wprowadziła do oferty na rynku amerykańskim Mayochup – sos będący połączeniem keczupu i majonezu. O debiucie produktu zdecydowali internauci.

Marketer testował ten produkt wiosną br. na niektórych rynkach azjatyckich. Jak podała firma, ponieważ został tam pozytywnie przyjęty, zdecydowano o wprowadzeniu go do sprzedaży na rynku amerykańskim.

Zanim jednak Mayochup trafił na sklepowe półki na rynku amerykańskim, firma przeprowadziła kampanię marketingową na Twitterze.

Miała formę sondy internetowej, w której internauci głosowali za tym, czy produkt ma wejść na rynek czy nie. Wzięło w niej udział ok. Miliona osób. Blisko połowa z nich opowiedziała się za wprowadzeniem Mayochupu.

Produkt najpierw trafił do sklepow w Brooklynie, Chicago i Culvert City w Kalifornii, bo z tych miejsc było najwięcej internautów głosujących za wprowadzeniem Mayochupu.

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Mayochup, Heinz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter