Reklama 2018-05-21
0

Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”

„Najlepsze przychodzi  z czasem” - to hasło nowej kampanii internetowej, promującej ketchup Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.

Głównym elementem nowej kampanii jest 15-sekundowy spot reklamowy, podkreślający przede wszystkim konsystencję reklamowanego produktu.


Kampania prowadzona jest w social mediach (na Facebooku i Instagramie), obejmuje także działania rich media i wideo w serwisach VOD i na YouTube.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie. 

Autor: jd

Więcej informacji: Heinz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas