Reklama 2020-06-18
0

Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej

Koncern spożywczy Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej, obejmującej ponad 20 kategorii.

Wszystkie produkty marki Heinz - w tym te najbardziej znane, jak ketchup, fasolka czy majonez - po zmianach będą miały jednolitą komunikację wizualną. Obejmie ona między innymi logotypy, krój  i kolorystykę czcionek na opakowaniach, a także inne elementy wizualne opakowań, wykorzystywane też w komunikacji marketingowej.

Proces ma charakter globalny, będzie wdrażany sukcesywnie przez kolejne tygodnie.

Produkty Heinz przed zmianami (na górze) oraz po zmianach (na dole)

Projekty przygotowała agencja Jones Knowles Ritchie z siedzibą w Londynie.

Heinz ma w swojej ofercie m.in. ketchup, majonez, sosy, gotowe zupy, produkty w puszkach (fasolka, pomidory).

Autor: jd

Więcej informacji: Heinz, identyfikacja wizualna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas