Reklama 2010-06-15
0

Hamilton i Button w nowej kampanii XTB (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa domu maklerskiego XTB. Akcję – opartą na wizerunku kierowców Formuły 1 Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona – przygotowały Grupa Eskadra, Fellow Productions i Equinox.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa domu maklerskiego XTB ma charakter wizerunkowy. W akcji występują kierowcy Formuły 1: Lewis Hamilton i Jenson Button, który pokazują, że w inwestycje finansowe i wyścigi samochodowe mają dużo wspólnych cech. Przypomnijmy, że XTB jest od niedawna sponsorem zespołu Vodafone McLaren Mercedes, w którym startują Hamilton i Button (więcej). Firma wykorzystywała już motyw Formuły 1 w swojej wcześniejszej reklamie (więcej). Celem obecnej kampanii – skierowanej przede wszystkim do mężczyzn, którzy chcą samodzielnie i odważnie podejmować decyzje inwestycyjne – jest budowanie wizerunku XTB wśród potencjalnych inwestorów z całego świata.

Akcja obejmuje Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes oraz stacje z pakietu Discovery. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała Grupa Eskadra, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Fellow Productions, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

Autor: tw

Więcej informacji: XTB, Formuła 1, Lewis Hamilton, Jenson Button

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas