Reklama2016-06-01

Grey Group Poland zajmie się obsługą piwa Kasztelan w internecie

Agencja reklamowa Grey Group Poland wygrała przetarg na obsługę marki piwa Kasztelan (produkowanego przez Carlsberg Group) w internecie.

Grey Group Poland przygotuje dla marki Kasztelan nową stronę internetową, a także zajmie się jej bieżącą i kompleksową obsługą. Nowy serwis powstanie od podstaw,  ma zostać uruchomiony jeszcze w czerwcu br.

Firmy nie ujawniają czasu trwania zawartej umowy. Nie podają również nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.

W kwietniu Carlsberg wprowadził na rynek piwo Kasztelan w wersji niepasteryzowanej. W styczniu Kasztalan Specjały promowany był w kampanii przygotowanej przez agencje Red8, Highnoon.pl i PHD Media Direction.

Autor:bg

Więcej informacji:Kasztelan, piwo, Carslberg, Grey Group

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter