Reklama2018-01-23

Wavemaker i Brainlabs zajmą się globalną obsługą mediową Formuły 1

Organizatorzy wyścigów Formuła 1 rozstrzygnęli prowadzony po raz pierwszy w historii przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrali agencje Wavemaker i Brainlabs.

Rozpoczęty w listopadzie ub.r. przetarg mediowy dotyczy obsługi budżetu szacowanego na ok. 40 mln dolarów rocznie. Koordynowała go firma Oystercatchers

W ramach obsługi Wavemaker zajmie się obsługą mediową tradycyjnych mediów, a Brainlabs - cyfrowych.

Do tej pory planowaniem i zakupem mediów do wszelkich działań reklamowych Formuły 1 zajmował się jej dział marketingu. Swego czasu odpowiadał też za to Bernie Ecclestone, były już dyrektor generalny F1.

Nawiązanie współpracy z wybranymi agencjami ma służyć promocji Formuły 1 i pozyskaniu nowych fanów.

Autor:bg

Więcej informacji:Formuła 1, Wavemaker, Brainlabs

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter