PR 2017-02-20
0

FFW Communication zajmie się social media dla Kross

Agencja content marketingowa FFW Communication wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy Kross produkującej rowery.

Umowa pomiędzy agencją FFW Communication a marką Kross obejmuje prowadzenie działań reklamowych oraz zarządzanie profilami brandu na Facebooku i Instagramie. Po stronie agencji działania będzie koordynował Marcin Koryszewski, head of social ,edia w FFW.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy Kross z warszawską agencją: od sierpnia 2016 roku FFW realizuje działania w social media dla marki Le Grand - linii miejskich rowerów Kross.

Autor: bg

Więcej informacji: FFW Communication, Kross

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter