Reklama 2022-03-23
0

Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa będą pracować dla spółki Enea

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Agencje Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa wygrały przetarg spółki Enea na wybór firmy wspierającej spółkę w zakresie marketingu sponsoringowego i działań eventowych. Budżet wynosi blisko 12,4 mln zł.

Przetarg dotyczył świadczenia kompleksowej obsługi w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych w zakresie promocji marki Enea, promocji ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.

Oprócz wybranych agencji Berm, Silver Plate i Todo ofertę złożyło jeszcze oraz konsorcjum EventSystem i Estella.

W ramach świadczonej obsługi kompleksowej w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych wybrane agencje będą wykonywać usługi dostosowane do aktualnie prowadzonych przez spółkę działań i kampanii. Będą odpowiadać m.in. za przygotowywanie koncepcji, organizację i kompleksową realizację eventów skierowanych do klientów z segmentu B2C i B2B, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy.

Zajmą się również wsparciem realizacji działań spółki z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.

Łączny budżet zawartych kontraktów ma wynieść 12,39 mln zł. Umowa zostanie zawarta na 2 lata.

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Enea, przetarg, Berm, Silver Plate, Todo, eventy, sponsoring

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter