Prasa 2007-12-19
0

'Dziecko' liderem

Miesięcznik 'Dziecko' był we wrześniu 2007 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Dziecko" (Agora), który osiągnął we wrześniu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 129 510 egz. (wzrost o 51,9 proc. w stosunku do września 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam dziecko" (Bauer Polska) z wynikiem 106 108 egz., a na trzecim "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 104 426 egz.

Zobacz tabelę

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedaży odnotował miesięcznik "Dziecko".

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: Dziecko, Mamo to ja, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas