Reklama 2015-10-28
3

Dworzec jak z „Lokomotywy” Tuwima reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)

W kolejnym spocie z kampanii PKP i PKP Intercity opartej na parafrazie wiersza „Lokomotywa” Juliana Tuwima przedstawiany jest nowoczesny dworzec kolejowy. Reklamę, z udziałem Piotra Fronczewskiego, przygotowała agencja PZL.

W nowym spocie PKP i PKP Intercity Piotr Fronczewski, parafrazując „Lokomotywę”, opisuje zalety nowoczesnych dworców kolejowych, m.in. obecność różnych punktów usługowych oraz możliwość skorzystania z bezpłatnego internetu (który zaczął być świadczony, także w pociągach, przez T-Mobile Polska w połowie ub.r.).

To druga reklama z obecnej odsłony kampanii PKP pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. Pierwsza przedstawiała zalety i udogodnienia w podróżowaniu pociągiem.

Wcześniejszy etap akcji był prowadzony wiosną br. W kolejnych spotach pokazano rodziców na szkolnej wywiadówce, kasjerkę i maszynistę PKP oraz rodzinę podróżującą pociągiem.

Nowa odsłona kampanii obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu), radio (Jedynka, Dwójka, Trójka, TOK FM, Radio Roxy, Radio Eska, Radio ZET, wszystkie stacje z Grupy RM), prasę, internet oraz indoor i outdoor.

Kreacją wszystkich reklam zajęła się agencja PZL, a produkcją spotów - dom produkcyjny Easy Hell Productions. Za planowanie i zakup mediów w listopadzie odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: PKP, Intercity, pociąg, Tuwim, julian tuwim

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas