Spółka WARS we współpracy z PKP S.A. i PKP Intercity, rozpoczyna kampanię „Kolej na Kawę”, która podkreśla nową jakość obsługi pasażerów w wagonach restauracyjnych - ofertę kawy premium serwowanej według światowych standardów.
W ramach kampanii WARS wprowadza: nową ofertę kawową, nowe standardy serwisu oraz degustacje dla pasażerów – w trakcie kampanii spółka planuje rozdanie 5000 filiżanek kawy, aby każdy pasażer mógł poczuć różnicę.
– WARS to marka, która od ponad siedmiu dekad jest integralną częścią polskiej kolei. Dziś, stojąc przed wyzwaniami współczesnego rynku, podjęliśmy decyzję o kompleksowej transformacji. Kampania „Kolej na Kawę” to pierwszy tak widoczny efekt naszej pracy – łączymy tradycję z nowoczesnością, aby stworzyć nowe standardy obsługi pasażerów. Nasza kawa premium to symbol jakości, która wpisuje się w wizję nowoczesnego WARS. Dziękuję zespołowi WARS, naszym partnerom z PKP SA i PKP Intercity oraz wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji tego projektu. To Wasze zaangażowanie pozwala nam z dumą patrzeć na zmiany, które dziś wprowadzamy – komentuje Radosław Groblewski, prezes zarządu WARS SA.
Kampania „Kolej na Kawę” będzie obecna na ponad 400 nośnikach reklamowych na dworcach kolejowych w całym kraju. Działania obejmują: plakaty i citylighty na dworcach, komunikaty na ekranach w pociągach oraz w mediach społecznościowych WARS i partnerów, degustacje nowej kawy w wybranych pociągach i wagonach restauracyjnych oraz aktywności w social mediach.