Prasa2006-06-13

Duży wzrost sprzedaży "Poradnika Domowego"

Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet poprawiły w marcu 2006 roku wyniki sprzedaży - zmiana lidera.

W marcu 2006 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był ”Poradnik Domowy” (Agora) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż "Poradnika Domowego" wyniosła 461 794 - to o prawie 56 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 452 944 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik).
  Zobacz tabelę5;" SDVAL="361249">361249Olivia344064222753

 
dane za luty 2006 i 2005

* - rozpowszechnianie płatne razem

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter