SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wysoka sprzedaży poradników dla kobiet

Miesięczniki poradnikowe dla kobiet w lutym 2006 roku poprawiły wyniki sprzedaży - najwięcej zyskała "Olivia".

W lutym 2005 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż wyniosła 471 221 - to o prawie 8 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazła się ”Claudia” (G+J Polska), a na trzecim – ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 455 938 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześnie dwutygodnik).

Na kolejnych miejscach: ”Poradnik Domowy” (Agora SA) - wzrost o ponad  40 proc. - i ”Olivia” (Axel Springer Polska) z wynikiem 402 227 egz. (wzrost sprzedaży o ponad 150 proc.). 

 

luty

2006 2005
ZKDP Rozpow. płatne razem
Dobre Rady 471221 439960
Claudia 461701 442255
Świat Kobiety 455938

-

Poradnik Domowy 426153 320058
Olivia 402227 160211

* - rozpowszechnianie płatne razem

Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaży poradników dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl