Miniony weekend w polskich stacjach upłynął pod znakiem plenerowych koncertów. Relacje z masowych imprez do swojej ramówki włączyły TVP2, Polsat i TVN.
Największą popularnością cieszył się piątkowy koncert z Płocka transmitowany przez Polsat. Impreza z cyklu "Koncertowe lato"( organizowana z Radiem ZET i tygodnikiem Naj) zgromadziła przed telewizorami średnio 2,55 mln widzów, dając kanałowi 22,93 proc. udziału w rynku. Jeszcze lepsze wyniki widowisko zanotowało w grupie 16-49, tam udział wyniósł 26,72 proc. Kanał był liderem pasma 20.00- 22.20, podczas którego transmitowano imprezę. Po godzinie 21.00 na antenie Dwójki pojawił się koncert z cyklu "Hity na czasie". Relację z niego zobaczyło jednak tylko 1,38 mln widzów, dając kanałowi niespełna 12 procentowy udział w rynku.
Zobacz tabelę Zobacz tabelę Zobacz tabelęUmiarkowanym zainteresowaniem cieszyła się sobotnia transmisja słonecznego kanału z Mrągowa. Piknik Country emitowany od 22.30 do 0.05 śledziło średnio 1,35 mln widzów (16, 65 proc. udziału). Dało to Polsatowi trzecią pozycję. Liderem pasma z oglądalnością na poziomie 2,27 mln osób była Dwójka.
Zobacz tabelę Zobacz tabelę Zobacz tabelęNajmniej widzów zainteresowała jednak niedzielna retransmisja koncertu na molo TVN, poprzedzającego Sopot Festival 2007. Między 22.00 a 23.40 widział ją niecały milion widzów (11,48 proc udziału w rynku). Skazało to komercyjną stację na ostatnią pozycję w peletonie dużych nadawców.
Zobacz tabelę Zobacz tabelę Zobacz tabelę