Reklama 2017-05-15
0

Danonki reklamowane w nowych opakowaniach

Danone Polska odświeżył opakowania Danonków, o czym informuje w kampanii reklamowej obejmującej m.in. telewizję i internet. Za jej realizację odpowiadają agencje VML, Y&R i MediaCom.

Nowe opakowania Danonków mają teraz zmieniony kolor - biały z elementami czerwonego, umieszczono też na nich wizerunek Danonka - maskotki marki.

Wprowadzeniu marki w nowych opakowania towarzyszy kampania reklamowa podkreślająca korzyści wyróżniające Danonki.

Na nowych opakowaniach oraz materiałach reklamowych pojawiła się informacja o tym, że Danonki nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, barwników, sztucznych aromatów oraz konserwantów.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty 10-, 15 i 30-sekundowe), internet (m.in. spot w serwisach VoD, aktywności w social media, współpraca z serwisem dla rodziców) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Spoty reklamowe wyprodukowała agencja Y&R, za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom, a współpracę z serwisem parentingowym - agencja Y&R.

Autor: bg

Więcej informacji: Danonki, Danone

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas