Reklama2008-02-05

Clear Channel zapowiada inwestycje w sieć SuperNet 6x3

Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segment 18m2. Do końca2008 roku firma planuje zwiększyć liczbę nośników SuperNet 6x3 do2200.

W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć liczy 1700powierzchni.

W 2007 roku firma zanotowała 60% wzrost liczby kampanii zudziałem nośnika SuperNet 6x3 w stosunku do 2006 roku. W ciągusamego trzeciego kwartału 2007 roku udziały SuperNet 6x3 wzrosły o83%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost o 20%.

clearchannel

"Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią zakładającą rozbudowęoferty w segmencie premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 niebyłby możliwy bez naszych klientów. O jakości naszej sieci świadczyfakt, że reklamodawcy w coraz większym stopniu wykorzystują siećSuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoich produktów." -dodaje Agnieszka Zawistowska.

Autor:pr

Więcej informacji:Clear Channel, SuperNet 6x3

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter