Reklama 2023-11-21
0

Chris Worsley dołącza do Wavemaker jako global performance lead

Z początkiem stycznia 2024 roku do zespołu agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP) dołączy Chris Worlsey jako global performance lead. Ostatnio pracował w agencji iProspect należącej do Dentsu. 

Chris Worsley dołączy do zespołu Wavemaker z początkiem stycznia 2024 roku. Będzie pracował w biurze w Londynie i będzie podlegał Annie Hickey, dyrektorowi ds. globalnego doradztwa w Wavemaker i prezesowi ds. klientów globalnych, oraz Sargi Mannowi, liderowi globalnych praktyk Group M Nexus.

Do Wavemaker przechodzi z agencji iProspect (Dentsu), gdzie był dyrektorem zarządzającym grupy w Wielkiej Brytanii, kierując obsługą jej globalnych klientów. Odegrał kluczową rolę w pozyskaniu do obsługi takich marek, jak The Economist i Carlsberg.

Worsley spędził prawie osiem lat w iProspect. Wcześniej był dyrektorem ds. biznesu cyfrowego w J. Walter Thompson (obecnie VML), pracował także w AnalogFolk i Havas.

Autor: bg

Więcej informacji: Chris Worsley, Wavemaker, GroupM, iProspect, Dentsu

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter