Prasa2015-08-14

„CD Action” umacnia się na pozycji lidera. „PC Format” o 25 proc. w dół

W maju 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach umocnił się „CD Action”, który odnotował jedyny wzrost w zestawieniu. Reszta pism odnotowała spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format”.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 86 546 egz., czyli o 29,69 proc. więcej niż w maju 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 41 718 egz., po spadku o 24,66 proc. - największym w zestawieniu.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zmniejszył się o 9,90 proc. do 33 564 egz.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała o 22,89 proc. i wyniosła 10 966 egz.

Zobacz tabelę


W maju 2015 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tutaj „CD Action” - było to 36,13 proc.

Z kolei jedyny spadek, wynoszący 25,99 proc., odnotował w tym ujęciu „PC Format”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter