Reklama 2009-05-08
0

Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe

Agencja reklamowa Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego firmy Ericsson.

Do tej pory szwedzką firmę telekomunikacyjną obsługiwała w tym zakresie agencja Ogilvy Worldwide, która została wyeliminowana w finałowej fazie przetargu. Na wcześniejszym etapie odpadły również Publicis i McCann Erickson.

Lowe będzie miała za zadanie skupić się przede wszystkim na rynkach wzrostu Ericssona - Chinach, Brazylii oraz Indiach. Jednak pieczę nad budżetem firmy będzie sprawować szwedzka agencja należąca do Lowe - Lowe Brindfors.

Opróćz mediów tradycyjnych, budżet reklamowy firmy Ericsson obejmuje również przestrzeń cyfrową, media społeczne oraz tzw. marketing doznań (experiential marketing).

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Ericsson, Lowe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas