Reklama2009-01-27

Budżet reklamowy Carrefoura dla Publicis Groupe

Sieć hipermarketów Carrefour przekazała cały swój globalny budżetreklamowy holdingowi Publicis Groupe.

Publicis zdobył warty około 1 miliarda dolarów rocznie budżetCarrefoura bez postępowania przetargowego.

Tym samym największy w Europie i drugi największy sprzedawca naświecie rezygnuje z dotychczasowej strategii, w ramach którejwspółpracował z wieloma różnymi firmami reklamowymi, a jego czołowąagencją była Euro RSCG.

Publicis zamierza stworzyć oddzielną agencję, która będzieodpowiedzialna tylko za obsługę budżetu Carrefoura.

W ubiegłym roku Carrefour był drugim po Renault największymfrancuskim reklamodawcą. Jednak w ostatnim kwartale zanotował onswoje najgorsze wyniki sprzedaży w ciągu ostatnich pięciu lat. Siećjest w obecna w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Łacińskiej iAzji.

źródło: Adweek

Autor:km

Więcej informacji:Carrefour, Publicis Groupe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter