Reklama 2009-01-27
0

Budżet reklamowy Carrefoura dla Publicis Groupe

Sieć hipermarketów Carrefour przekazała cały swój globalny budżet reklamowy holdingowi Publicis Groupe.

Publicis zdobył warty około 1 miliarda dolarów rocznie budżet Carrefoura bez postępowania przetargowego.

Tym samym największy w Europie i drugi największy sprzedawca na świecie rezygnuje z dotychczasowej strategii, w ramach której współpracował z wieloma różnymi firmami reklamowymi, a jego czołową agencją była Euro RSCG.

Publicis zamierza stworzyć oddzielną agencję, która będzie odpowiedzialna tylko za obsługę budżetu Carrefoura.

W ubiegłym roku Carrefour był drugim po Renault największym francuskim reklamodawcą. Jednak w ostatnim kwartale zanotował on swoje najgorsze wyniki sprzedaży w ciągu ostatnich pięciu lat. Sieć jest w obecna w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji.

źródło: Adweek

Autor: km

Więcej informacji: Carrefour, Publicis Groupe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas