Reklama 2009-07-02
0

Błękitna wstęga w internetowej kampanii Peroni

W internecie rozpoczyna się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Peroni. Akcja wykorzystuje związany z marką motyw błękitnej wstęgi.

Startująca właśnie internetowa kampania reklamowa piwa Peroni jest oparta na motywie błękitnej wstęgi, której włoskie określenie "Nastro Azzurro" znajduje się w claimie marki i na etykiecie jej opakowania. Taki symbol ma podkreślać klasę, prestiż i wysoką jakość promowanego piwa. Przekaz jest skierowany do o konsumentów o wyrafinowanym guście.

peroni

Akcja jest prowadzona w najpopularniejszych serwisach tematycznych o stylu, modzie i życiu gwiazd. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila\Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Peroni

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter