Internet 2012-04-24
3

Allegro reklamuje, że „dba o Standard” (wideo)

Pod hasłem „Dbamy o Standard” rusza kampania reklamowa Allegro.pl. Akcję dział marketingu serwisu przygotował wspólnie z domem produkcyjnym F25.

Rozpoczęta właśnie kampania Allegro.pl pokazuje, jak serwis ten dba o bezpieczeństwo i jakość realizowanych w nim zakupów. Jednocześnie akcja podkreśla, że na Allegro.pl można szybko i wygodnie znaleźć i kupić najróżniejsze towary, bez zbędnych formalności i długiego czekania. W reklamach przedstawiany jest system oznaczeń dla sprzedawców Standard Allegro, który pojawił się w serwisie przed rokiem (przeczytaj o tym więcej).

>>> Wejdź do świata mody w wiosennej kampanii Allegro (wideo)
 


Kampania - zaplanowana na 5 tygodni - obejmie telewizję (TVP, TVN i Polsat), radio (RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Radio Złote Przeboje), prasę (m.in. „National Geographic”, „Party”, Twoje Dziecko”, „Polityka” i „Wprost”) oraz internet (m.in. Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, TVN24, YouTube, GG i Facebook). W połowie maja na facebookowym fanpage’u Allegro będzie prowadzony konkurs dotyczący Standardu Allegro z nagrodami takimi jak smartfony i gadżety Allegro.



Kreacją, strategią oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział marketingu Allegro, natomiast spoty wykorzystywane w akcji wyprodukował dom produkcyjny F25.

Autor: tw

Więcej informacji: Allegro, Allegro.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter