Telewizja 2008-12-05
0

'Agentki' Polsatu pokonane przez filmy TVP i policjantów z TVN-u

Zakończony w minioną środę serial komediowo-kryminalny "Agentki" miał mniej widzów niż pozycje pokazywane w tym samym paśmie przez głównych konkurentów Polsatu. Produkcja obniżyła też oglądalność kanału w swoim paśmie emisji w stosunku do ub.r.

Średnia oglądalność nadawanego w środy o 20.30 serialu "Agentki" wyniosła 2,21 mln widzów, co dało Polsatowi 14,33 proc. udziału w grupie 4+ i 16,19 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie kanał miał większą widownię - przyciągał 2,7 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,01 proc. i 21,20 proc.

W czasie emisji "Agentek" Polsat była dopiero stacją czwartego wyboru. Liderem pasma była TVP 1, emitująca w tym czasie filmy fabularne i mecze piłki nożnej, które oglądało 3,88 mln widzów. Wyżej od Polsatu uplasowały się także: TVN ("Na Wspólnej", "W11 - Wydział Śledczy" i "You Can Dance"; 3,33 mln) i TVP 2 (filmy i mecze piłkarskie; 2,78 mln).

Z danych wynika, iż serial najchętniej oglądały kobiety, widzowie w wieku od 10 do 15 lat oraz powyżej 35. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast. Połowę widzów produkcji stanowiły osoby z wykształceniem podstawowym.

Reklamy nadawane wokół "Agentek" przyniosły Polsatowi wpływy wynoszące 16,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

W tej chwili nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja co do kontynuacji serialu, ale taka możliwość jest brana pod uwagę.

Oglądalność serialu "Agentki" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę

Profil widowni "Agentek"

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Agentki, Polsat

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter