Reklama 2016-09-19
0

Agencja WebTalk obsłuży markę Dr. Hauschka w social media

Dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka wybrał w przetargu agencję WebTalk do obsługi tej marki w mediach społecznościowych w Polsce.

Warszawska agencja interaktywna WebTalk odpowiada za prowadzenie istniejącego już polskiego fanpage’a marki Dr. Hauschka na Facebooku, a także nowego profilu na Instagramie.

- Do współpracy z agencją WebTalk przekonały nas przede wszystkim piękne kreacje graficzne, które w naszej branży są bardzo ważne, oraz duże doświadczenie i elastyczność agencji w tworzeniu budżetów reklamowych na Facebooku - mówi Marta Kozłowska, wyłączny dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka w Polsce.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę marki ze strony agencji odpowiada account executive Karolina Muszyńska.

Autor: bg

Więcej informacji: WebTalk, Dr. Hauschka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter