Internet2009-09-23

1/5 wiadomości na Twitterze powiązanych z markami

Co piąta wiadomość umieszczana w serwisie społecznościowym Twitterzawiera jakiś rodzaj zapytania bądź informacji na temat określonegoproduktu lub usługi związanego z marką.

Tak wynika z analizy ponad pół miliona wpisów w mikroblogu,przeprowadzonej przez zespół badawczy z Penn State University.

Wiadomości powiązane z markami najczęściej są prośbą oinformację odnośnie danego produktu lub usługi, albo odpowiedzią natego typu prośbę. Wpisy te kierowane są do znajomych, osóbśledzących na Twitterze danego użytkownika, a także do samych firm,do których należą marki.

Jak stwierdził szef zespołu badawczego prof. Jim Jansen z PennState University, większość omawianych wiadomości odnosi się domarek w tonie pozytywnym. Jego zdaniem wyniki analizy pokazują, żeTwitter ma szansę stać się "pod względem wpływu komunikacyjnego"tak samo ważnym narzędziem dla reklamodawców jak poczta e-mail.

źródło: paidContent

Autor:km

Więcej informacji:Twitter

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter