TVP zebrała ponad 2 mln złotych w charytatywnym bloku reklamowym
Orlen na pomoc powodzianom. Przekaże część dochodów
LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków
Policzono ślad węglowy gali Effie Awards Poland
CCC stara się o kolejny kredyt. Ma zbierać więcej używanych butów i zużywać mniej skóry naturalnej
Nowa inicjatywa Anny Lewandowskiej. Pomoże młodym
Heineken edukuje o odpowiedzialnym piciu. Twarzą gwiazda F1
Lisek.App, Fundacja Różowa Skrzyneczka i Feeders Agency chcą walczyć z wykluczeniem menstruacyjnym
Tauron Dystrybucja edukuje. „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”
Złotówka od każdej sprzedanej porcji frytek. W McDonald’s rusza akcja charytatywna
"Słowami kreujemy rzeczywistość" - przekonuje IKEA w nowej kampanii
Bóbr Julek w kampanii Auchan uczy, jak nie marnować jedzenia i pomaga potrzebującym
Mlekpol zachęca, by "nie zrywać zakrętki" z Łaciatego
Ekologiczny mural na ścianie zakładu Agros Nova Grupy Maspex w Łowiczu
Marka piwa Żubr na ratunek zagrożonym wilkom i niedźwiedziom
Ryś, niedźwiedź, łoś i wilk na etykietach piwa Żubr
Auchan, Fundacja Pomagam.pl i Donateo z wspólną kampanią „Wspieraj lokalnie z Auchan”
Danone do 2030 roku zredukuje emisję metanu o 30 proc.
Intel Aktualizuje Bajki i zachęca dziewczynki do programowania
DeeZee, CCC i InPost zachęcają, by dać drugie życie butom i ubraniom