Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dziennikarz tylko od marihuany w amerykańskiej gazecie
Nowa strategia reklamowa Twittera
Coraz więcej reklam, które udają artykuły. Szczególnie w internecie
Na pomoc dziennikarzom śledczym
Reklamy na Super Bowl sprzedane. 4 mln dol. za 30 sekund reklamy
Rusza nowy serwis muzyczny Beats Music. Ma być konkurencją dla Spotify
"Newsweek" wraca na papier
Kwitnie handel fałszywymi kontami na Twitterze
Yahoo walczy o reklamy wideo ściągając gwiazdy z telewizji i prasy