Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marcin Gaworski: napędza mnie bycie pionierem
Black Friday nigdy nie odejdzie do lamusa. Ale wciąż się zmienia
Pracuj jak chcesz. Nowa polityka pracy w dużych firmach technologicznych
Szef marketingu TikToka: naszą siłą jest autentyczność
Live shopping, audio, Metawers, AR, VR czy QR. Oto trendy w marketingu mediów społecznościowych w 2022 roku
Pół roku działalności polskiej wersji platformy Jeffa Bezosa w Polsce: Amazon otworzył polski rynek na świat
Promowanie scamu w influencer marketingu. „W tej branży ludzie wolą zarabiać hajs niż zachować godność”
Marta Chalimoniuk-Nowak: Eko tylko z nazwy. Działania środowiskowe firm są często iluzoryczne
Coraz więcej Polaków sięga po kosmetyki naturalne
Google wprowadza nowe narzędzia. Mają pomóc małym i średnim przedsiębiorcom rozwinąć biznes online